ونڈوز 10 کی کچھ ایسی حیران کن ٹرکس جو آپ جان کے حیران رہ جائیں گے

مائیکرو سافٹ کی جانب سے رواں ماہ ونڈوز 7 کو سپورٹ ختم کردی گئی ہے اور اب ونڈوز 10 آپریٹنگ سسٹم کے استعمال پر زور دیا جارہا ہے۔

اب یہ آپریٹنگ سسٹم آپ کئی برس سے استعمال کر رہے ہوں یا حال ہی میں اسے اپ گریڈ کیا ہو، مگر اس میں ایسے متعدد ٹپس، ٹرکس اور خفیہ فیچرز موجود ہیں جو بیشتر افراد نہیں جانتے۔

تو ایسے ہی فیچرز جانیں جو آپ کو ضرور پسند آئیں گے۔

تمام ونڈوز منیماز کریں ماسوائے ایکٹیو ونڈو کے

اگر ڈیسک ٹاپ اسکرین پر اوپن ونڈوز کی تعداد بہت زیادہ ہوگئی ہے تو آپ فوری طور پر انہیں منیماز کرسکتے ہیں اور صرف اسے اوپن رکھ سکتے ہیں جس پر کچھ کام کررہے ہوں، اس مقصد کے لیے ونڈوز بٹن اور ہوم بٹن کو ایک ساتھ دبائیں، تو جو ونڈو آپ کے سامنے اوپن ہوگی، وہ اوپن رہے گی، جبکہ دیگر ونڈوز نیچے چلی جائیں گی۔

‘سیکرٹ مینیو’ اوپن کریں

آپ کو اسٹارٹ مینیو کا تو علم ہوگا ہی جو اسکرین کے بائیں جانب نیچے کونے میں موجود ہوتا ہے، مگر ونڈوز 10 میں ایک دوسرا اسٹارٹ مینیو بھی ہے جو اہم فیچرز جیسے کمانڈ پروموٹ، کنٹرول پینل اور ٹاسک مینجر تک رسائی بناتا ہے، اس کے لیے 2 مختلف طریقے استعمال کیے جاسکتے ہیں، یعنی ونڈوز کی اور ایکس کو دبا کر یا ونڈوز آئیکون/ اسٹارٹ بٹن پر رائٹ کلک کرکے۔

کیلنڈر ایپ اوپن کیے بغیر ایونٹ بنانا

ونڈوز 10 کی تازہ ترین اپ ڈیٹس کے ذریعے مائیکرو سافٹ کیلنڈر میں فوری طور پر ایونٹس کو براہ راست ٹاسک بار سے ایڈ کرنے کی سہولت دی گئی ہے، جس کے لیے کیلنڈر اوپن کرنے کی بھی ضرورت نہیں۔

اس کے لیے ٹاسک بار پر ٹائم اینڈ ڈیٹ کے باکس پر کلک کریں جہاں وقت نظر آتا ہے، اس کے بعد اس تاریخ پر کلک کریں جس پر کسی ایونٹ کو شیڈول کرنا چاہتے ہیں، وہاں ایونٹ کا نام، وقت اور لوکیشن درج کریں اور پھر سیو پر کلک کردیں، یہ ایونٹ آپ کی ڈیوائسز کے کیلنڈر ایپ پر نمودار ہوجائے گا۔

اسکرین شاٹ لیں

یہ تو سب کو ہی معلوم ہے کہ کی بورڈ پر پرنٹ اسکرین کے بٹن پر کلک کرکے اسکرین شاٹ لیا جاسکتا ہے، مگر کیا آپ کو معلوم ہے کہ ونڈوز 10 میں اسکرین شاٹ لینے کے 8 مختلف طریقے موجود ہیں؟

اگر پوری اسکرین کی تصویر لینا چاہتے ہیں تو آسان ترین طریقہ پرنٹ اسکرین بٹن کو دبانا ہے، اگر اسکرین کے کسی مخصوص حصے کا اسکرین شاٹ لینا چاہتے ہیں تو ونڈوز کی، شفٹ اور ایس پر کلک کریں، جس سے ایک ٹول اسنپ اینڈ اسکیج اوپن ہوجائے گا جو آپ کو مخصوص حصے کا اسکرین شاٹ لینے کی سہولت فراہم کرتا ہے۔

کی بورڈ شارٹ کٹس سے ٹاسک بار کے پروگرام اوپن کریں

اگر آپ نے اسکرین کے نیچے ٹاسک بار میں مختلف پروگرام پن کر رکھے ہیں اور انہیں ماﺅس کے بغیر اوپن کرنا چاہتے ہیں تو کی بورڈ پر ونڈوز کی اور وہ نمبر کلک کریں جس پر وہ پروگرام ٹاسک بار پر موجود ہو، یہ اس وقت انتہائی کارآمد ثابت ہوتا ہے جب آپ تیزی سے ٹائپنگ کررہے ہوں اور اپنی انگلیاں کی بورڈ سے اٹھانا نہ چاہتے ہوں۔

Share it!

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on email
Share on reddit